ویدئو پروژکتور

شرکت مدیا پردازان آروین از سال 1395 فعالیت خود را به شکل تخصصی در زمینه فروش ویدئو پروژکتورهای آموزشی و سینمائی و لوازم جانبی از قبیل پرده های نمایش و کابل ها و دیگر قطعات آغاز نمود.

ویدئو پروژکتور

شرکت مدیا پردازان آروین از سال 1395 فعالیت خود را به شکل تخصصی در زمینه فروش ویدئو پروژکتورهای آموزشی و سینمائی و لوازم جانبی از قبیل پرده های نمایش و کابل ها و دیگر قطعات آغاز نمود.

این شرکت به شکل تخصصی فعالیت می نماید و اراپه مشاوره فنی و صادقانه و متناسب با نیاز کاربر از ویژگی های ما به شمار می آید. هر محصول به شکلی تخصصی بررسی می شود و اطلاعات لازم روی سایت قرار می گیرد و کاربران می توانند با بررسی هر محصول انتخاب درست را داشته باشند. به روز بودن قیمت ها کمک بسیار بزرگی به کاربران در انتخاب ویدئو پروژکتور می نماید.
هوشمند سازی مدارس این روزها بسیار فراگیر شده است. این مجموعه همچنین در این زمینه فعال است و می تواند در این زمینه کمک رسان باشد. راه اندازی اتاق های کنفرانس و تجهیزات مربوطه نیز از جمله زمینه های کاری این شرکت می باشد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

با وجود تعداد بسیار زیادی کالا در بازار ویدئو پروژکتور شاید انتخاب یکی از آنها در ابتدا مشکل به نظر آید ولی با مطالعه این مقاله بسیاری از سوالات شما پاسخ داده می شود و می توانید انتخاب درستی را انجام دهید. در واقع راهی ساده برای انتخاب وجود دارد کافیست به این 3 سوال پاسخ دهید.

1. اندازه پرده نمایش (طول تصویر معمولا مهم تر است).

2. فاصله بین پرده نمایش تا پروژکتور که به Throw Distance شناخته می شود.

3. مقدار نور موجود در محل نمایش در حالتی که پروژکتور در حال نمایش است.

ممکن است فکر کنید بسیار خوب ولی من این پارامتر ها را نمی دانم و یا ممکن است پاسخ شما این باشد که من پروژکتور را برای استفاده های زیادی می خواهم و در شرایط متفاوتی می خواهم از آن استفاده کنم. اغلب با کمی دور اندیشی جمله ی نمی دانم را می توان به حدسی نسبتا خوب تبدیل کرد. اگر باز هم به نتیجه نرسیدید نگران نباشید و مقاله را دنبال کنید تا به هدف برسید.

ویدئو پروژکتور چیست؟

پروژکتور را می توان به دوربین عکاسی با کارآیی معکوس تشبیه کرد. دوربین عکاسی نور را از طریق لنز جمع آموری می کند و روی فیلم یا سنسور حساس به نور تشکیل تصویر می دهد. ولی پروژکتور بر عکس عمل می کند. تصویر روی سنسور تولید کننده تصویر را توسط لنز روی پرده می تاباند. در این مقاله ما در مورد پروژکتورهای دیجیتال صحبت می کنیم. پروژکتورهائی که مانند تلویزیون ورودی ویدئو یا دیجیتال دارند و نه پروژکتورهای سینمائی مبتنی بر فیلم های عکاسی.

اصولی که در ادامه در مورد آنها بحث می کنیم به انواع ویدئو پروژکتورها قابل تعمیم است. برای سادگی کار میتوانیم با تقسیم پروژکتورها به 4 دسته اساسی شروع کنیم.

1. پروژکتورهای جیبی یا Pocket یا Pico

2. پروژکتورهای سینمای خانگی

3. پروژکتورهای مالتی مدیا یا آموزشی

4. پروژکتورهای با ابعاد بزرگ یا نصب ثابت

البته بدون شک طبقه بندی فوق مطلق نیست و بعضی پروژکتور ها را می توان در بیش از یکی از دسته های فوق قرار داد. به طور مثال پروژکتورهای مالتی مدیا و سینمای خانگی در بعضی موارد بسیار به هم شبیه هستند. در بسیاری موارد کاربرد و مورد استفاده پروژکتور تعیین کننده شاخه آن پروژکتور است. مثلا برای اتاق کنفرانس پروژکتور مالتی مدیا استفاده می شود و برای استفاده در خانه پروژکتور سینمای خانگی و برای سالن های بزرگ مثلا با 500 نفر ظرفیت پروژکتور با ابعاد بزرگ و برای ایجاد تصاویری کوچک پروژکتور جیبی یا Pico .



 ویدئو پروژکتور irajector

 http://irajector.com/

  • ۹۶/۱۰/۰۶
  • irajector1 irajector1

ویدئو پروژکتور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی