ویدئو پروژکتور

شرکت مدیا پردازان آروین از سال 1395 فعالیت خود را به شکل تخصصی در زمینه فروش ویدئو پروژکتورهای آموزشی و سینمائی و لوازم جانبی از قبیل پرده های نمایش و کابل ها و دیگر قطعات آغاز نمود.

ویدئو پروژکتور

شرکت مدیا پردازان آروین از سال 1395 فعالیت خود را به شکل تخصصی در زمینه فروش ویدئو پروژکتورهای آموزشی و سینمائی و لوازم جانبی از قبیل پرده های نمایش و کابل ها و دیگر قطعات آغاز نمود.

این شرکت به شکل تخصصی فعالیت می نماید و اراپه مشاوره فنی و صادقانه و متناسب با نیاز کاربر از ویژگی های ما به شمار می آید. هر محصول به شکلی تخصصی بررسی می شود و اطلاعات لازم روی سایت قرار می گیرد و کاربران می توانند با بررسی هر محصول انتخاب درست را داشته باشند. به روز بودن قیمت ها کمک بسیار بزرگی به کاربران در انتخاب ویدئو پروژکتور می نماید.
هوشمند سازی مدارس این روزها بسیار فراگیر شده است. این مجموعه همچنین در این زمینه فعال است و می تواند در این زمینه کمک رسان باشد. راه اندازی اتاق های کنفرانس و تجهیزات مربوطه نیز از جمله زمینه های کاری این شرکت می باشد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰


فرش مجازی یا Interactive Floor  یکی از کاربردهای بسیار جالب ویدئو پروژکتورهاست. ویدئو پروژکتوری تصویر را روی زمین می تاباند و دوربین یا سنسوری این تصویر را دیده و پردازش می کند و اشخاص می توانند با قدم زدن روی این تصویر با آن تعامل داشته و جلوه های بصری بسیار زیبائی تولید کنند. حتی می توان بازی های کامپیوتری را اجرا کرد. مثلا بازی فوتبال. توپ واقعی در کار نیست ولی می توان به تصویر توپ روی زمین به طور مجازی ضربه زد و فوتبال بازی کرد. آنچه که گفته شد به طور خلاصه فرش مجازی را توضیح می دهد. یکی از قابلیت های ویدئو پروژکتورها که این روزها بسیار فراگیر شده و بسیار جالب و هیجان انگیز است.


یک سیستم فرش مجازی از بخش های زیر تشکیل شده است. 

۱. ویدئو پروژکتوری با شدت نور مناسب و رزولوشن کافی جهت نمایش محتویات دیجیتال
2. دوربین یا سنسور جهت کالیبره کرده تصویر و ایجاد تعامل با کاربر
3. کامپیوتری جهت تولید محتوی و پردازش تصویر 
4. نرم افزارهای تعاملی ویژه 

از کاربردهای این سیستم می توان به استفاده در مهد کودک ها و شهربازی ها و فروشگاه ها و مکان های تفریحی و نمایشگاهی نام برد. 

همچنین الزامی به تشکیل تصویر روی سطح زمین وجود ندارد.می توان تصویر را روی دیوار نیز تشکیل داد و از ویژگی های بسیار جالب این سیستم استفاده کرد. 
در مکان های بزرگ همچنین می توان با استفاده از چند ویدئو پروژکتور تصاویر و جلوه های بسیار ویژه ای تولید کرد. 

  irajector
 http://irajector.com/
  • ۹۶/۱۰/۳۰
  • irajector1 irajector1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی